KAUBA KÄTTETOIMETAMINE JA MAKSUMUS

KAUBA KÄTTETOIMETAMISE KANALID

Kauba kättetoimetamiseks on Teil võimalik valida järgmiste kanalite vahel:

  • Omniva pakiautomaat – väljastamine tellija valitud pakiautomaadist (alates 29 eurost tasuta)
  • SmartPOSTi pakiautomaat – väljastamine tellija valitud pakiautomaadist (alates 29 eurost tasuta)
  • Eesti Posti postkontor – väljastamine tellija valitud postiasutusest (alates 29 eurost tasuta)
  • Kullerpost – kuller toimetab kauba tellija näidatud tarneaadressile (alates 29 eurost tasuta)
  • Valgekihv müügisalong – kaup väljastatakse tellijale müügisalongist Valgekihv (alati tasuta)

 

KÄTTETOIMETAMISE JA KAUBA EEST TASUMINE

Saatmiskulu lisatakse tellimusele automaatselt. Ostukorvi tooteid lisades kuvatakse selles saatmiskuluna vaikimisi Omniva pakiautomaadiga saatmise hind, v.a suuremõõtmelised kaubad (n puurid koertele), mille puhul kuvatakse saatmiskuluna vaikimisi "Väljastamine Valgekihva müügisalongist", mis on tasuta.  Tellimuse vormistamisel on Teil võimalik valida endale sobiv saatmisviis. Valikus kuvatakse kõigi võimalike saatmiskanalite juures ka selle maksumus või märge, et kohaletoimetamine on tasuta. 

Tellimuse eest saate tasuda pangaülekandega. Arve saadetakse kohe pärast e-poes tellimuse kinnitamist Teie e-posti aadressile. Olles registreerunud meie püsikliendiks, on Teil alati võimalik jälgida oma tellimuse andmeid ja staatust e-poe "Minu tellimused" sekstioonist, valides "Minu konto“.

Andmed pangaülekandel:

  • makse saaja Palmar OÜ,
  • arveldusarve 17003043248,
  • Nordea pank.

 

TASUTA KAUBA KÄTTETOIMETAMINE

Kogu Eesti piires on kauba kättetoimetamine tellijale tasuta, kui saadetise kogumaksumus on vähemalt 29 eurot (sealhulgas kõik kättetoimetamise kanalid).
Kassiliivade ning suuremõõtmeliste toodete, (mida ei ole võimalik postitada pakiautomaadi kaudu, nagu näiteks koerapuurid, kassi ronimispuud jms), kättetoimetamiseks saab valida ainult "Kullerposti".

KAUBA KÄTTETOIMETAMISE KANALITEST TÄPSEMALT

Omniva pakiautomaat või Eesti Posti postkontor

Saadetiste edastamine Omniva pakiautomaatidesse ja Eesti Posti postkontoritesse üle kogu Eesti. Pakiautomaadid on avatud ööpäevaringselt, asuvad hästi ligipääsetavates ja käidavates kohtades, nt kaubanduskeskuste ja tanklate juures. Kauba saajat teavitatakse SMSi teel.


SmartPOSTi pakiautomaat

Kui tellite saadetise SmartPOSTi pakiautomaati, saadetakse Teile selle saabudes SMS sõnum pakiautomaadi uksekoodiga ja teavitatakse e-posti teel. E-poes tellimuse vormistamisel valitud SmartPosti pakiautomaadi asukohta Teile pärast tellimuse kinnitamist e-poe süsteemis ega arvel ei kuvata. E-poe töötajatele on vastav teave alati kättesaadav. Küsimuste korral palun võtke ühendust meie klienditoega.


Kullerpost

  • Saate kauba tellida koju või näiteks töökohta kätte – ei ole vaja minna saadetisele järgi postiasutusse või pakiautomaadi juurde.
  • Kättetoimetamine toimub kõigile aadressidele Eestis, ei ole geograafilisi piiranguid.
  • Kuller võtab Teiega ühendust ja lepib kokku Teile sobiva kättetoimetamise päeva ning kellaajavahemiku.


Kauba väljastamine müügisalongist Valgekihv

Tellija tuleb ise kaubale järgi müügisalongi Valgekihv, mis asub Tallinnas Tammsaare tee 118b. Salong on avatud E-R kell 11.18. Telefon 5551 2100.

KAUBA KÄTTETOIMETAMISE TÄHTAEG JA TAGASTAMINE

Toimetame tellitud kauba Teieni esimesel võimalusel, üldjuhul 1–3 tööpäeva jooksul.

Teil on 14 kalendripäeva jooksul arvates saadetise kättesaamiest võimalik kaup meile tagastada, kasutades selleks Teile sobivat saatmiskanalit. Kauba tagastamisega seotud kulud jäävad Teie kanda. Kaup peab olema originaalpakendis, kusjuures avatud pakend peab olema hoolikalt suletud ja pakendatud.
Kauba palume tagastada Tallinnas asuvasse SmartPOSTi  pakiautomaati, Eesti Posti pakiautomaati või postkontorisse või müügisalongi Valgekihv asukohaga Tallinn, Tammsaare tee 118b.