KAUBA KÄTTETOIMETAMINE JA MAKSUMUS

TASUTA KAUBA KÄTTETOIMETAMINE

Kogu Eesti piires on kauba kättetoimetamine tellijale tasuta, kui saadetise kogumaksumus on vähemalt 39.90 eurot (sealhulgas kõik kättetoimetamise kanalid). 

KAUBA KÄTTETOIMETAMISE KANALID

Kauba kättetoimetamiseks on Teil võimalik valida järgmiste kanalite vahel:

  • Omniva pakiautomaat – väljastamine ostja valitud pakiautomaadist (alates 39.90 eurost tasuta)
  • SmartPOSTi pakiautomaat – väljastamine ostja valitud pakiautomaadist (alates 39.90 eurost tasuta)
  • DPD pakiautomaat – väljastamine ostja valitud pakiautomaadist (alates 39.90 eurost tasuta)
  • Venipak kuller – kuller toimetab kauba tellija näidatud tarneaadressile (alates 39.90 eurost tasuta)
  • Valgekihv müügisalong – kaup väljastatakse tellijale müügisalongist Valgekihv Tallinnas, Kadaka tee 4 (alati tasuta)

Kassiliivade ning suuremõõtmeliste toodete, (mida ei ole võimalik postitada pakiautomaadi kaudu, nagu näiteks koerapuurid, kassi ronimispuud jms), kättetoimetamiseks saab valida ainult "Venipak kulleri" või "Väljastamise Valgekihva kauplusest". 

KÄTTETOIMETAMISE JA KAUBA EEST TASUMINE

Saatmiskulu lisatakse tellimusele automaatselt. Ostukorvi tooteid lisades kuvatakse selles saatmiskuluna vaikimisi Omniva pakiautomaadiga saatmise hind, v.a suuremõõtmelised kaubad (n puurid koertele), mille puhul kuvatakse saatmiskuluna vaikimisi "Kullerposti" hind, mis on üldjuhul tasuta. Tellimuse vormistamisel on Teil võimalik valida sobiv saatmisviis. Valikus kuvatakse kõigi võimalike saatmiskanalite juures ka selle maksumus või märge, et kohaletoimetamine on tasuta. 

Tellimuse eest saate tasuda pangaülekandega. Arve saadetakse kohe pärast e-poes tellimuse kinnitamist Teie e-posti aadressile. Olles registreerunud meie püsikliendiks, on Teil alati võimalik jälgida oma tellimuse andmeid ja staatust e-poe "Minu tellimused" sekstioonist, valides "Minu konto“.

Andmed pangaülekandel:

  • makse saaja Palmar OÜ,
  • arveldusarve EE557700771003630078
  • LHV Pank.

Tasuda on võimalik ka pangalingi vahendusel ostu vormistamise käigus.


KAUBA KÄTTETOIMETAMISE KANALITEST TÄPSEMALT

Omniva pakiautomaat või Eesti Posti postkontor

Saadetiste edastamine Omniva pakiautomaatidesse ja Eesti Posti postkontoritesse üle kogu Eesti. Pakiautomaadid on avatud ööpäevaringselt, asuvad hästi ligipääsetavates ja käidavates kohtades, nt kaubanduskeskuste ja tanklate juures. Kauba saajat teavitatakse SMSi teel.


Itella SmartPOSTi pakiautomaat

Kui tellite saadetise Itella SmartPOSTi pakiautomaati, saadetakse Teile selle saabudes SMS sõnum pakiautomaadi uksekoodiga ja teavitatakse e-posti teel.

Kullerpost

  • Saate kauba tellida koju või näiteks töökohta – ei ole vaja minna saadetisele järgi postiasutusse või pakiautomaadi juurde.
  • Kättetoimetamine toimub kõigile aadressidele Eestis, geograafilisi piiranguid ei ole.
  • Kuller võtab Teiega ühendust ja lepib kokku Teile sobiva kättetoimetamise päeva ning kellaja.


Kauba väljastamine müügisalongist Valgekihv

Tellija tuleb ise kaubale järgi müügisalongi Valgekihv, mis asub Tallinnas Kadaka tee 4.
Salong on avatud E-R 10–19, L 10–16, P suletud.
Info kaupluse telefonil +372 5688 0086.

KAUBA KÄTTETOIMETAMISE TÄHTAEG JA TAGASTAMINE

Toimetame tellitud kauba Teieni esimesel võimalusel, üldjuhul 2–3 tööpäeva jooksul.

Teil on 14 kalendripäeva jooksul arvates saadetise kättesaamiest võimalik kaup meile tagastada, kasutades selleks Teile sobivat saatmiskanalit. Kauba tagastamisega seotud kulud jäävad kuni 10 euro ulatuses Teie kanda. Kaup peab olema originaalpakendis, kusjuures avatud pakend peab olema hoolikalt suletud ja pakendatud.

Tagastatav kaup tuleb saata Peetri Selveri (Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik) Itella SmartPOSTi, Omniva või DPD pakiautomaati või saata kulleriga või toimetada muul viisil Valgekihva kauplusesse aadressil Kadaka tee 4, 10621 TallinnPaki saaja andmed: Palmar OÜ, telefoninumber +372 5551 2100.


Kategooriad