KAUBA KÄTTETOIMETAMINE, TAGASTAMINE JA VAHETAMINE

KAUBA KÄTTETOIMETAMINE

Tasuta kauba kättetoimetamine

Alates ostukorvis olevate toodete kogumaksumusest 39.90 eurot on kauba kättetoimetamine kogu Eesti piires tasuta, sealhulgas kulleriga kättetoimetamine.

Kauba kättetoimetamise viisid 

Kauba kättetoimetamiseks on võimalik valida järgmiste viiside vahel:

  • Omniva pakiautomaat – väljastamine ostja valitud pakiautomaadist.
    Maksumus: 3.20 eurot, alates 39.90 eurost TASUTA

  • SmartPosti pakiautomaat – väljastamine ostja valitud pakiautomaadist.
    Maksumus: 2.99 eurot, alates 39.90 eurost TASUTA

  • DPD pakiautomaat – väljastamine ostja valitud pakiautomaadist.
    Maksumus: 3.20 eurot, alates 39.90 eurost TASUTA

  • Kuller Venipak – kuller toimetab kauba ostja näidatud tarneaadressile.
    Maksumus: 4.90 eurot, alates 39.90 eurost TASUTA
     
  • Väljastamine Valgekihv kauplusest – kaup väljastatakse ostjale kauplusest Valgekihv (Tallinnas, Kadaka tee 4).
    Ostjale saadetakse e-kiri, kui kaup on kauplusest väljastamiseks komplekteeritud.
    Kauplus on avatud E-R 10–19, L 10–16, P suletud.
    Info kaupluse telefonil +372 5688 0086.
    Maksumus: TASUTA

Suuremõõtmeliste ja -kaaluliste toodete kättetoimetamiseks saab valida ainult "Kuller Venipaki" või "Väljastamise Valgekihva kauplusest". Näiteks bentoniidist kassiliivad, koerapuurid, suuremad kassi liivakastid jms.

Kauba kättetoimetamise tähtaeg

Toimetame tellitud kauba Teieni esimesel võimalusel, üldjuhul 2-3 tööpäeva jooksul.

TOOTE TAGASTAMINE (müügilepingust taganemine)

  1. Teil on 14 kalendripäeva jooksul arvates toote kättesaamisest võimalik toode meile tagastada.

  2. Toote tagastamise soovist tuleb meid teavitada (esitada müügilepingust taganemisavaldus) Teile sobival viisil:
    a) Saata vastavasisuline kiri e-posti aadressile info@valgekihv.ee. Kirjas tuleb ühemõtteliselt avaldada tagastamissoov ja märkida vähemalt: ostja nimi, arve number ja kuupäev, tagastatava toote nimetus või 
    b) Lisada toote juurde tagastuspakendisse vabalt valitud vormis kirjalik taganemisavaldus, milles on ühemõtteliselt avaldatud tagastamissoov ja märgitud vähemalt: ostja nimi, arve number ja kuupäev, tagastatava toote nimetus.
    c) Loeme müügilepingust taganemise avalduse esitamise kohutuse täidetuks ka juhul, kui lisate tagastatud toote juurde tagastuspakendisse toote väljastamise aluseks olnud arve paberkandjal.

  3. Loetakse, et ostja on müügilepingust taganenud tähtaegselt, kui ta on müüjale selle kohta teate ära saatnud taganemistähtaja jooksul, st 14 kalendripäeva jooksul arvates toote kättesaamisest.

  4. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tagastatav kaup olla kahjustatud ning peab olema originaal-tootepakendis. Tootepakend tuleb avada ettevaatlikult ja see ei tohi olla kahjustatud. Tellitud kaupa ei tohi kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on meil õigus vähendada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või kauba vastuvõtmisest keelduda.

  5. 14-päevane tagastamisõigus ei kehti:
    -  kauba puhul, mis on valmistatud, arvestades ostja isiklikke vajadusi või mis on valmistatud ostja esitatud tingimuste kohaselt (nt graveeritud tooted);
    -  kauba puhul, mis on kiiresti riknev (sealhulgas kuivtoidud lemmikloomadele, mis eeldavad kindlaid hoiutingimusi ja mille täitmises meil puudub võimalus veenduda vältimaks miitekvaliteetse toote sattumist ringlusse).

  6. Kui esitate avalduse toote tagastamiseks, tagastame Teile kõik nimetatud tootega seoses Teilt saadud maksed, sealhulgas kättetoimetamiskulud (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad Teie valitud kättetoimetamise viisist, mis erineb meie pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist) viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil saame teada Teie otsusest toode tagastada. Eespool viidatud täiendavate kättetoimetamiskuludena käsitleme eelkõige ostja poolt kulleriga kättetoimetamise viisi eelistamist olukorras, kus ostjal oleks olnud mõistlik võimalus valida ka odavam, pakiaotumaadiga kättetoimetamise viis.

  7. Meil on õigus eelmises punktis viidatud tagasimaksega viivitada seni, kuni oleme tagastatava toote kätte saanud.

  8. Teeme nimetatud tagasimaksed samale isiku nimele ja arveldusrvele, mida ostja kasutas makse tegemiseks.
    NB! Kauplusesse Valgekihv toote tagastamise korral kaupluses kohapeal tagasimakset ei tehta.

  9. Toote tagastamisega seotud kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Toote tagastamiseks on järgmised võimalused:

  • Omniva, SmartPosti või DPD pakiautomaadi teenusega:
    tagastuskoodiga* või
    Tallinna Kadaka Selveri pakiautomaati.

  • Kulleriga aadressile Kadaka tee 44a, 3. ladu, Tallinn, Harju maakond, 12915.

  • Ise kohale toimetades kauplusesse Valgekihv (asukoht Kadaka tee 4, Tallinn; avatud E–R kl 10-19; L kl 10-16; P suletud).

Saaja andmed kõigi saatmisviiside korral: Palmar OÜ, tel +372 54515666.

*PAKIAUTOMAADIST TAGASTUSKOODIGA TAGASTAMINE

Kui tellimus on Teile kättetoimetatud Omniva, SmartPosti või DPD pakiautomaadi kaudu, siis saate toote mugavalt tagastada kasutades tagastuskoodi.

Omniva

  • Pakiautomaadi paki saabumise SMS-is või e-kirjas on ka tagastuskood. Sellega saate paki tagastada kõikidest Omniva pakiautomaatidest.
  • Tagastatavale pakile jätke külge ka sellel olnud aadresskaart. Valige pakiautomaadi ekraanil „ Tagastan paki“, sisestage tagastuskood ja asetage pakk kappi, tagastuse aadresskaardi lisab pakile kuller, kui tuleb pakke korjama.
  • Kui Te mingil põhjusel ei saa pakiteatega tagastuskoodi, saate pakiautomaadi paki tagastada algse pakikoodiga kõikidest Omniva pakiautomaatidest ja postkontoritest.
  • Tagastatavale pakile jätke külge ka sellel olnud aadresskaart. Valige pakiautomaadi ekraanil „Tagastan paki“, skaneerige triipkood või sisestage esialgne pakikood ning asetage pakk kappi. Tagastuse aadresskaardi lisab pakile kuller, kui tuleb pakke korjama.

SmartPost

  • Kui pakk on saabunud sinisesse pakiautomaati, saate paki tagastada sama uksekoodiga, millega selle kätte saaite, kõikidest Smartposti sinistest pakiautomaatidest. Soovi korral saab paki tagastada ka valgest pakiautomaadist. Sellisel juhul tuleb tagastus vormistada my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas paki triipkoodi alusel.
  • Kui pakk on saabunud valgesse pakiautomaati, siis tuleb Teil tagastus vormistada paki triipkoodi alusel my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas valides tagastamiseks endale sobivaima pakiautomaadi (kas sinise või valge).

DPD

  • Paki kättesaamisel teavitatakse Teid SMSi ja/või e-kirja teel tagastamise võimalusest. Sõnumis või e-kirjas on välja toodud tagastamiseks vajalik PIN ja/või QR-kood.
  • Kasutades PIN ja/või QR-koodi saate tagastussildi pakiautomaadist välja trükkida ja paki tagasi saata.

Tagastuskoodiga toote tagastamisega seotud kulud kannab ostja. Toote eest tasutud raha tagastamisel tasaarvestame saatmiskulu vastavalt: Omniva 3.20 eur, SmartPost 2.99 eur, DPD 3.20 eur. 

TOOTE VAHETAMINE

Ostetud toote vahetamise soovist kirjutage e-posti aadressile info@valgekihv.ee.

Võimalike muude küsimuste korral kirjutage samuti info@valgekihv.ee.


Kategooriad